Online schoenreparatie’s
Schoenmakerij Albert Boudewijns gaat met de tijd mee.
Wij bieden de volgende reparatie’s online aan:
Hoe werkt het?
Stap 1: Kies uw reparatie
Pak uw versleten of beschadigde schoen erbij en selecteer de juiste reparatie in onze webshop. U kunt uw reparatie direct online afrekenen. Na betaling ontvangt u per e-mail een betaalbewijs en bevestiging.
Stap 2: Versturen
Verpak u schoenen in een stevige doos. U kunt u pakketje richten aan Schoenmakerij Boudewijns: Nieuwstraat 26A, 5691 AC in Son en Breugel. Vermeld op uw pakket alstublieft het ordernummer welke u op de bevestiging kunt terugvinden die u per e-mail van ons heeft gehad. Vervolgens brengt u uw pakketje naar het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint om het pakketje te verzenden. De kosten van het verzenden zijn € 4,50.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Omdat wij een DHL servicepoint zijn kunt u via DHL via een goedkoper tarief naar ons verzenden.
Belangrijk: Klik hier om uw pakket direct aan te melden bij DHL voordat u deze verstuurd.
Voor schoenreparaties geldt:
- Verzonden en verstuurd met DHL
- Verzendkosten voor de koper €4,50 (naar service point)
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Stap 3: Retouneren
Nadat de reparatie is afgerond en wij hebben de betaling van u ontvangen hebben sturen wij uw schoenen die wij netjes hebben gerepareerd en gepoetst weer retour naar uw adres. U ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Hoe gemakkelijk was dat?